Ei oikeesti! Nukuin viime yönä hurjat viis ja puol tuntia, ja olokin on kyllä sen mukainen nyt. Väsyttää ihan hirveesti, meinasin nukahtaa varmaan miljoona kertaa kotimatkalla. Oli nii raskas päiväki koulussa..

Ihan eka onnistuin säätämään liikkatunnilla. Tulin myöhässä, koska linja-autolla en kerkee ajoissa ja meillä oli sit luistelua jäähallille. Kaveri sano, että pukuhuoneen ovessa on avain ja mä pääsen sitä kautta muitten luokse. No, eipä siinä ollu ja mä en päässy sinne. Sit pyörin vaan aulassa ympyrää ja just kun aattelin, että pyydän jotakin aukasemaan oven nii eipä loppunu tunti muilla! Oli sitten semmonen tunnin ns. hyppytunti..

Luokkiksen tunti jatku yhtä hyvin kymmeneltä. Meni koko tunti tappeluks, väiteltiin meijän luokkaretken kohteesta ja kaks tiettyä ihmistä intti, että meijän rahat ei riitä mihinkään, vaikka sitä rahaa on vaikka kuinka paljon, päästäs kyllä sinne minne eka pitikin mennä.

Yhteiskuntaopin tunti oli yhtä kauhee kun aina, ope vaan valitti kaikille, mä en ees puhunu mitään nii tää rupes valittamaan silti. "ei sano mitä vaan kertoo vastauksen" .. - , -''

Matikan tunnilla saatiin kokeet takas. Luokan keskiarvo oli 5½! Sydän kurkussa ootettiin kokeita takas, ja kutonenhan sieltä sit tuli (ootin huonompaa..). Sit luokkis rupee haukkumaan ja syyttelemään kaikkia, olin kuulema vitun välinpitämättömiä eikä opiskella kunnolla. "Tekin siellä nurkassa vaan tuijotatte eteenne ja ootatte, että Jumala lähettäs tiedot teijän päähän!" Kiitos tästäkin, tiedoks vaan rakas luokkis, että mä yritän opiskella mut tuntuu ettei mikään riitä kun tunneillakin jos kysyy apua nii heti haukutaan tyhmäks.